Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies

Asystentka w sprawach związanych z dokumentacją

 - przygotowywanie, archiwizacja i niszczenie dokumentów, edycja i korekta dokumentów,  komputerowe redagowanie tekstu, przepisywanie dokumentów, pism reklamacyjnych,
 - pisanie listów lub streszczeń,
 - przepisywanie odręcznych notatek ze spotkań do postaci cyfrowej lub przepisywanie nagrania z pliku audio,
 - obsługa poczty, włączając pocztę elektroniczną, w zakresie sortowania wstępnego, adresowania itp.,
 - kserowanie, powielanie, skanowanie,
 - przygotowywanie na zlecenie raportów, analiz i statystyk porównawczych,
 - przygotowywanie prezentacji,
 - pomoc w załatwianiu spraw urzędowych,
 - przekazywanie dokumentacji do urzędów,
 - wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm, tworzenie baz danych.

Pakiet od 500,00 zł/m-c (cena uzależniona jest od ilości zadań zleconych przez klienta).