- przygotowywanie, archiwizacja i niszczenie dokumentów, edycja i korekta dokumentów, komputerowe redagowanie tekstu, przepisywanie dokumentów, pism reklamacyjnych,
- pisanie listów lub streszczeń,
- przepisywanie odręcznych notatek ze spotkań do postaci cyfrowej lub przepisywanie nagrania z pliku audio,
- obsługa poczty, włączając pocztę elektroniczną, w zakresie sortowania wstępnego, adresowania itp.,
- kserowanie, powielanie, skanowanie,
- przygotowywanie na zlecenie raportów, analiz i statystyk porównawczych,
- przygotowywanie prezentacji,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych,
- przekazywanie dokumentacji do urzędów,
- wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm, tworzenie baz danych.
Pakiet od 500,00 zł/m-c (cena uzależniona jest od ilości zadań zleconych przez klienta).
@2020 OFFICERKA.