Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies

Asystentka w sprawach organizacyjnych

 - organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych, organizacja cateringu, wyjazdu integracyjnego dla pracowników klienta, rezerwowanie sali pod przeprowadzane przez klienta szkolenie,
 - dopinanie formalności związanych z wyjazdem służbowym (rezerwacja hotelu, biletu kolejowego/lotniczego),
 - przygotowywanie list najbliższych wydarzeń branżowych dla klienta,
 - przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o rekrutacji nowego pracownika, weryfikacja otrzymanych CV i przestawienie tych najodpowiedniejszych kandydatów oraz umawianie  ich na rozmowę,
 - przygotowywanie zestawień ofert konkurencji, potwierdzanie spotkań z kontrahentami,
 - zlecenie przygotowania projektu ulotek reklamowych i wraz z  ich wydrukiem w drukarni,
 - przypominanie telefonicznie o ważnych spotkaniach i terminach,
 - umawianie specjalistów do napraw urządzeń w biurze lub w domu,
 - zamawianie: kwiatów lub prezentów na ważną uroczystość, rezerwowanie biletów do kina, teatru, rezerwacja stolika w restauracji, umawianie wizyty u fryzjera, lekarza, kosmetyczki.

 

Pakiet od 500,00 zł/m-c (cena uzależniona jest od ilości zadań zleconych przez klienta).